20. dubna 2015 v 19:25 | Ai Eater no Kuroyake |  Recenze - anime

Název: Kantai Collection
Alternativní názvy: Kantai Collection: Kancolle, Kancolle
Počet dílů: 12
Žánr: akční, komedie, armáda, sci-fi
Stav: dokončeno

Neváhej lidem sdělit, jak moc je máš ráda a kolik pro tebe znamenají. Protože zítra tu už s tebou nemusejí být.

Lidstvo začínají sužovat válečné lodě, kterým se říká tak po různu - nejčastěji pak "Ti z propasti". Začínají bombardovat ostrovy okolo Japonska a lidé ztrácejí kontrolu nad veškerými moři, musejí se stěhovat do vnitrozemí, jelikož tyto lodě požírají těla námořníků. Jediné, kdo se jim dokáže postavit, jsou dívky zosobňující duše starých válečných lodí. Jsou pro tyto případy speciálně vycvičeny a snaží se opět vybojovat nadvládu nad všemi moři, které lidstvo ztratilo.
Náš příběh se točí kolem torpédoborce Fubuki - dívence, která právě dorazila do Přístavné čtvrti, nikdy nebyla v opravdové bitvě a snaží se všechny ostatní lodě dohnat, aby mohla bojovat proti Těm z propasti po jejich boku. Ale podaří se jí všechny náročné úkoly torpédové dívky zvládnout? A dokáže lidstvo díky těmto dívkám opět ovládnout všechna ztracená moře?

Můj názor: Jsem ráda, že jsem se dokopala takhle brzo k recenzi, jelikož je to asi 14 dní, co jsem Kancolle dokoukala, takže můj názor bude moci být víc objektivní =] Na tohle anime jsem se těšila jako malé dítě - už pěkně dlouho slintám nad hrou a sním o tom, že až budu mít vlastní noťas, budu ji pořád hrát. Ovšem samostatné anime mě celkem dost zklamalo. Z úžasné hry tady udělali shoujo-ai blbost, která nemá pořádnou pointu, postrádá nějakou větší akci, zápletku a celkově nějakou dynamičnost. Dokoukala jsem to jenom proto, že jako oddechovka to slouží skvěle, nemusíte se u toho nijak moc soustředit a hlavně - chtěla jsem vidět svoji milovanou Re-Class v akci. Žel, nedali ji tam. Proto si asi budu muset počkat na druhou sérii, která se připravuje.
Podtrženo, sečteno, tohle anime není nic moc, ale úplně bych ho nezahazovala. Má moc pěknou grafiku a hudbu a pokud chcete vidět nějaké zajímavější úbory nebo vtipné charactery, nebojte se si Kancolle pustit~